Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko Pauli Hanhiniemi
Keskustelufoorumi

OhjeOhje    HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista    KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät    fchat fChat  RekisteröidyRekisteröidy  
  KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    Kirjaudu sisään Kirjaudu sisään 

Miltä kanavalta kuuntelet Perunateatteria?
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Musiikki
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 21.3.05 12:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voisitteko kertoa miltä kanavilta te ylipäänsä kuulette Perunateatteria?
Minä en ole onnistunut kuulemaan ainuttakaan kappaletta, paitsi silloin Kari Väänäsen toivomana, taidan sitten kuunnella väärää kanavaa. Kolmatta naista kuulee kyllä melkein päivittäin, hyvä niinkin, Pauli on aina Pauli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juha
Moderaattori
Moderaattori

LähetäLähetetty: 21.3.05 13:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen kuullu viimeaikoina useaman kerran RadioSuomesta Siipeen jos sain kappaleen. Nyttekin sieltä tulee Miljoonasateen Silmitön talvi. Yleensäkin sieltä tulee yllättävän paljon kaikkea hyvää ja vanhaa musiikkia. Tosin aika-ajoin sieltä kuuluu joku ärsyttävä iskelmäkin. Vai olenkohan vain tullu vanhaksi, kun RadioSuomi tuntuu parhaalle kanavalle mitä täällä päin kuuluu. Rolling Eyes

Viimeinen muokkaaja, Juha pvm 21.3.05 14:02, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Heta
Käyttäjä
Käyttäjä

LähetäLähetetty: 21.3.05 14:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

anja kirjoitti:
Voisitteko kertoa miltä kanavilta te ylipäänsä kuulette Perunateatteria?

Minähän en radiota yleensä eli juuri koskaan kuuntele, mutta sen kerran kun satuin kuulemaan Radio Suomipopia (miten ihmeessä sekin kirjoitetaan?), satuin kuulemaan sieltä Sano mulle jotakin -kappaleen. Silloin ei minulla tainnut uutta levyäkään vielä olla, koska en muistaakseni edes tiennyt, mikä kappale se oli. Paulin äänen kyllä tunnistin tietenkin välittömästi.
hellu
Hevikäyttäjä
Hevikäyttäjä

LähetäLähetetty: 21.3.05 14:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Millähän taajuudella tuo Radio Suomi kuuluu? Luulen, että meilläpäin sen "päällä" kuuluu Satakunnan radio. Samaa mieltä minäkin, että parasta musiikkiia kuulee näiltä perinteisiltä kanavilta(paitsi ne iskelmät). Vanhuutta vai mitä lie. Paljon kuuntelen YleX:ää. Sieltä en ole kuullut kertaakaan Perunateatteria!
Takaisin alkuun
Juha
Moderaattori
Moderaattori

LähetäLähetetty: 21.3.05 14:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hellu kirjoitti:
Millähän taajuudella tuo Radio Suomi kuuluu? Luulen, että meilläpäin sen "päällä" kuuluu Satakunnan radio.

Joo, meillä päin siinä päällä kuuluu välillä Kymenlaakson radio. Taajuus on 96.9.
Takaisin alkuun
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 21.3.05 14:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos! Käännän siis kanavan radiosuomelle (taajuus meilläpäin 95.1). Minäkin luulin sitä "vanhojen" ihmisten kanavaksi, kun edesmennyt äitini kuunteli sitä aina.
Takaisin alkuun
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 22.3.05 2:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Just kun päätän vaihtaa radiokanavaa, niin eiköhän kyseisen kanavan toimittaja soita minulle ja niin sitä vain joutui kuuntelemaan omaa ääntään tälle illalle radiosta. Kauheaa! Nyt kun sitte olisi ollut mahdollisuus kehua Perunateatteria maasta taivaisiin, niin eihän siitä mitään tuu. Mutta saivat ainakin tietää kenelle kuuluu Suomen paras lauluääni.
Takaisin alkuun
Jake
Admin
Admin

LähetäLähetetty: 22.3.05 3:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

anja kirjoitti:
Just kun päätän vaihtaa radiokanavaa, niin eiköhän kyseisen kanavan toimittaja soita minulle ja niin sitä vain joutui kuuntelemaan omaa ääntään tälle illalle radiosta. Kauheaa! Nyt kun sitte olisi ollut mahdollisuus kehua Perunateatteria maasta taivaisiin, niin eihän siitä mitään tuu. Mutta saivat ainakin tietää kenelle kuuluu Suomen paras lauluääni.

Olit radiossa? Smile Mikä juttu tämä nyt oli? Kerro mitä sanoit, uteliaisuuteni heräsi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 22.3.05 10:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olin Novan pehmeissä toiveissa vähän ennen kymmentä illalla.
Puhelu nauhoitettiin iltapäivällä ja olin ihan paniikissa. Eka kerta radiossa, tästä ei voi kuin parantaa. Toimittaja kysyi ensin ihan tavanomaisia, miten viikko on alkanut jne. Sitten alettiin puhumaan musiikista ja minä tietenkin Perunateatterista. Siinä vaiheessa meni toimittajankin pasmat sekaisin ja hän kertoi että olin toivonut Kolmatta naista. Enhän minä enää muistanut mitä olin toivonut kun siitä oli jo monta päivää aikaa (ja olen laittanut useammankin viestin novaan). Tähän löytyi sellainen syy, että siinä valikossa mistä voi valita noita toivekappaleita ei ollut yhtään Perunateatterin kappaletta.
No ei siinä mitään, sitten alettiin valitsemaan kappaletta Perunateatterilta (sellaista mikä heillä sattui olemaan) ja löytyi Yksinkertaista. Sitten hän kysyi minulta että mitäs tässä kappaleessa sanotaan ja vastasin jotain ympäripyöreää.
Onneksi juontaja toisti viestin jonka olin lähettänyt, se meni jotenkin näin että Haluan kuulla Suomen upeinta lauluääntä eli Hanhiniemeä, koska siinä tilanteessa en olisi keksinyt mitään järkevää sanottavaa. Pystyin vain toistamaan että sitä se todellakin on, johon juontaja totesi että varmaan Paulistakin olisi mukava kuulla tämä.
Lopuksi laitoin terveisiä Paulille ja Perunateatterille (mahtoikohan pojat olla kuulolla).
Takaisin alkuun
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 24.3.05 15:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sain Ottavaisen Minnalta vastauksen kysymykseeni miksi Novassa ei soiteta Perunateatteria. Heidän ammattilainen musiikkipuoli "testaa" kuuntelijoilla kappaleita ja heidän tehtävänään on kertoa haluavatko ko.musiikkia kuulla taajuudella. Ja radionovan kuuntelijat eivät halua tarpeeksi.
So sad, minun täytyy siis todellakin vaihtaa kanavaa. Pidin erittäin paljon Minnan äänestä, minusta se on juuri radioon sopiva.
Takaisin alkuun
kirsi
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 24.3.05 19:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ai sä tykkäät Ottavaisesta, mä inhoon sitä se teeskentelee.
Viikonloppu aamuisin mä käännä Novan jollekkin muulle asemalle en kestä sitä juontajaa.

Viimeinen muokkaaja, kirsi pvm 26.3.05 10:33, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 24.3.05 19:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No no, jokaisella saa olla mielipiteensä, mutta eipä aleta haukkumaan näin suoraan.
Takaisin alkuun
Kaitsu
Tosikäyttäjä
Tosikäyttäjä

LähetäLähetetty: 24.3.05 20:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten musta tuntuu, et just Nova soitteli ahkerimmin uuden levyn sinkkuja. Kuuntelen tosi paljo radiota, kaikkii kanavia. Sellainen käsitys on et, jos joltain kanavalta oottaas Perunateatteria niin Novalta se ekkuna sois.

Heh... Anja. Eiks oo kumma et pasmat sekoo, vaik samaan luuriin puhuu, riittää vaan et tietää puhuvansa radioon. Mulle on käynyt samoin Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 24.3.05 21:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaitsu kirjoitti:
Miten musta tuntuu, et just Nova soitteli ahkerimmin uuden levyn sinkkuja.
Heh... Anja. Eiks oo kumma et pasmat sekoo, vaik samaan luuriin puhuu, riittää vaan et tietää puhuvansa radioon. Mulle on käynyt samoin Very Happy

Minä en vaan ole sattunut kuulemaan, en tosin kuuntele aina radiota, koska kuuntelen Perunateatteria ja joskus on hyvä olla ihan hiljaistakin. Todellakin oli harmi kun se puhelu tuli niin yllättäen (kesken sämpylöiden leipomisen) jos olisin aavistanut olisin kirjottanut paperille jotain järkevää sanottavaa. No ensi kerralla olen viisaampi, pitäisiköhän lähestyä jotain muuta kanavaa tällä kertaa?
Novalla on kyllä aika paha tapa soittaa samoja kappaleita, olen kyllästynyt jo tähän Sadan vuoden päästäkin (vaikkakin periaatteessa pidän Epuista), sitä kuulee niin monta kertaa päivässä että enää ei jaksa.
Takaisin alkuun
kirsi
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 25.3.05 0:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Novalla soi aika usein Perunateatteria ja Kolmatta Naista.
Sano mulle jotain soi siellä talvella ihan melkeen kyllästymiseen asti(ei sentään).
Radio SuomiPopilla tulee myös ko. bändejä.
kaikilla kaupallisilla radioasemilla on soittolistat, ja ne kovin laajat oo.

Ne pilas parhaan kanavan nimittäin Radio Cityn kun siitä tuli valtakunnallinen. Olin ruvennu pärjää hyvin aamuvisassa Kaupungin kuningas. Kuunteliko kukaan sitä? Matti oli hyvä juontaja.On nyt radio suomipopissa hommissa.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Musiikki Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa