| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
pyh Tosikäyttäjä

|
Lähetetty: 23.3.05 20:36 Viestin aihe: Ravintola Wenlan keikka Hki 16.4.2005 |
|
|
| PHPT on siis keikkakalenterin mukaan keikkailemassa Kontulassa ( sic! ) Ravintola Wenlassa. Kontulassa lauantai-iltana... Taitaa tulla melkoinen elämysmatka jo pelkästä metromatkasta. Onks teitä paljon tulossa? Sisäänpääsymaksuahan ei ole. Olis mun puolesta saanut vaikka ollakin, olispahan porukka harkinnut, maksaako sisäänpääsyn vai käyttääkö nekin rahat bisseen jossain muussa laadukkaassa baarissa Kondessa. Kantajengi voi tietty olla vaikka millaista bändin diggaria hyvänsä, todennäköisesti istuvat kuitenkin paikassa, oli bändi mikä tahansa ( ilmaisen sis.pääsyn kera ). En sinällään valita ( kuulostanee kyllä siltä). Aion olla paikalla.Edellisenä viikonloppuna on PHPT:N keikka Vantaalla, eli meitä pääkaupunkilaisia hemmotellaan kahtena viikonloppuna peräkkäin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
karkki76 Rokkari

|
Lähetetty: 23.3.05 23:04 Viestin aihe: Re: Ravintola Wenlan keikka Hki 16.4.2005 |
|
|
| pyh kirjoitti: | | Kontulassa lauantai-iltana... Taitaa tulla melkoinen elämysmatka jo pelkästä metromatkasta. |
No niin taitaa ! Minä ajattelin tulla, JW:n keikka on edellisenä päivänä Keravalla tänne siis mitä luultavimmin vois lähteä autolla. Mua vasta hemmotellaankin, samana viikonloppuna sekä 8) Jani Wickholm 8) että PHPT ! _________________ Hetken meitä onni hipaisi, mä tunsin sen.
Sit se meitä karkuun kipaisi, kikattaen.
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 24.3.05 0:10 Viestin aihe: |
|
|
Tottakai ollaan paikalla, jos vaan henki pihisee.
Mikähän ajatus tossa on ettei ole pääsymaksua?
Toivottavasti Kontulan oma jengi ei oo...no joo! _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juha Moderaattori

|
Lähetetty: 24.3.05 15:50 Viestin aihe: |
|
|
Siirsin viestit Kontulaan liittyen tänne.
Jatketaan keskustelua aiheesta siellä oman otsakkeen alla. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 24.3.05 21:47 Viestin aihe: |
|
|
Wenlan keikka voi olla mielenkiintoinen...mutta tuskimpa siellä on kanaverkkoa bändin suojana, niin kuin Blues Brothers leffassa.
Se voi hyvin olla tunnelmaltaan Keravan keikkaa vastaava?
Tuo ilmainen sisäänpääsy ihmetyttää?
Yleisön pitää olla aika kosteaa, että illasta jää jotain käteen?
Siellä on pakko olla ajoissa, että sisälle mahtuu..onneksi lauantai
Tukkakipu jos iskee niin potea voi kotona rauhassa... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 30.3.05 15:35 Viestin aihe: |
|
|
Jokos me nyt tunnistettaisiin toisiamme, miten on?
Taitaa olla paras laittaa nimilappu rinnuksiin, ei tästä muuten mitään tuu.
Kerään justiin epäileviä sieluja kasaan taidetaan tulla isommalla porukalla.
Ja oon satavarma että saadaan ainakin muutama fani lisää.
Kuka uskaltaa/ haluaa tulla tunnistetuksi? _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Defender Hevikäyttäjä

Liittynyt: 13 Lok 2004 Viestejä: 159 Paikkakunta: Helsinki, Jakomäki
|
Lähetetty: 2.4.05 21:44 Viestin aihe: |
|
|
Jos vaikka olis taas päällä se Orange, Kaikki Rakkaudesta t-paita : _________________ Kuljen ristiin rastiin maan, opi dieseltekniikkaa, kulje ristiin rastiin maa, matkailu avartaa, huomenta suomi poikasi on voimissaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 2.4.05 22:47 Viestin aihe: |
|
|
Mullakin on PT:n oranki leidifit-paita päällä. Meinaan jos oon paikalla. Näyttää vahvasti siltä että kestitsen vanhempiani kyseisen viikonlopun, joten keikka jäänee väliin. Ellei sitten vaimon kanssa jätetä porukoita lapsenvahdeiksi ja karata molemmat keikalle.
Toisaalta just Kokkolan keikan takia karkasin, että voivat luulla mun Hurahtaneen.... (Kuinka vanha tarttis olla, mäkin tahtoisin?) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 2.4.05 22:59 Viestin aihe: |
|
|
| Ei mitään muuta ku karkaatte, kyllähän ne nyt muutaman tunnin pärjäävät ilman teitä. Eivät huomaakaan poissaoloanne. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 2.4.05 23:17 Viestin aihe: |
|
|
Vitsi ei oo orangea on pipo- mutt ehkei sitä.
Jaa onhan mulla Pauli paita sekä se vanhempi Perunateatteri.
Täytynee ostaa kesäksi se orange. _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 5.4.05 10:34 Viestin aihe: |
|
|
| Jake kirjoitti: | Meinaan jos oon paikalla. Näyttää vahvasti siltä että kestitsen vanhempiani kyseisen viikonlopun, joten keikka jäänee väliin. Ellei sitten vaimon kanssa jätetä porukoita lapsenvahdeiksi ja karata molemmat keikalle.
Toisaalta just Kokkolan keikan takia karkasin, että voivat luulla mun Hurahtaneen.... (Kuinka vanha tarttis olla, mäkin tahtoisin?) |
Suosittelin "karkaamista", sillä tekee vaikutuksen vanhempiin! Ainakin minun isääni huvitti ja innosti kovasti se, että minä ja sisareni miehineen karkasimme pitkänäperjantaina Seinäjoelle Perunateatteria katsomaan. Seuraavana päivänä synttäreillään isä kertoi karkaamisestamme kaikille sukulaisille.  _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
heli Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 11.4.05 14:19 Viestin aihe: |
|
|
Jep, jep, kaikki kynnelle kykenevät vaan Wenlaan! Kultakaivoksen keikal meni sen verran kovaa, et tuskin paukut viel täs vaihees ois loppunu pojilta. Ja viel jos yleisö sais ykkös fiilarit päälle, niin aivan varmasti meno tarttuu myös bändiin  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 11.4.05 16:59 Viestin aihe: |
|
|
Jep tehdään tästä kevään paras keikka kovalla kannustuksella!!! _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 11.4.05 21:04 Viestin aihe: |
|
|
Varmasti on hyvä keikka tulossa. Taitaa tulla ravintola pullolleen foorumilaisia. Itseltäni taitaa tämä keikka valitettavasti jäädä väliin, ellei sitten äkkilähdöllä ala (taas) menokenkä vipattaa... Voib olla, että Kultakaivoksen vauhdikkuus olisi jopa terveellistä kompensoida rauhallisella koti-illalla...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juha Moderaattori

|
Lähetetty: 11.4.05 21:17 Viestin aihe: |
|
|
Olen niin kade teille jotka pääsette Perunateatterin keikoille noin usein. Itse kun pääsee keskimäärin vain kerran vuodessa tyydyttämään Perunateatteri-livemusiikin nälkää. No kesäkuussa yritän päästä Ruukin keikalle Ruotsinpyhtäälle. Toivottavasti odotus palkitaan... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|