| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Jake Admin

|
Lähetetty: 4.3.05 23:33 Viestin aihe: Tampere, Klubi 4.3.2005 |
|
|
Tässä ketjussa me haluamme kuulla kaiken Tampereen keikasta. Millanen meininki, mitkä biisit, minkä verran porukkaa jne? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 5.3.05 22:03 Viestin aihe: |
|
|
| Kyllä on hiljaista, ihan yksin saa täällä pyöriä. Missähän ne Tampereen kävijätkin viipyy? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rakkaus on Tulokas

|
Lähetetty: 6.3.05 3:01 Viestin aihe: Tampere |
|
|
Niin missä raportti viipyy... Innokkaana olisin kuulemassa viimeiset keikkatiedot : |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 6.3.05 16:46 Viestin aihe: |
|
|
Ompas ollut tyrmäävä keikka.
Kaikki ovat vielä tainnoksissa, kun raporttia ei ole vielä kuulunut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mikael Tulokas

|
Lähetetty: 6.3.05 18:14 Viestin aihe: |
|
|
Älkääs nyt hätäilkö..
Arvonnassa lipun voittaneena mulla taitaa olla pienoinen velvollisuus antaa oma raporttini. Alku ei näyttänyt oikeen valoisalta, kun saavuin klubille. Nimeni piti olla listalla, mutta yllättäen sitä ei sieltä löytynytkään, selvitin tilannetta useampaankin kertaan, mutta lippuja myyneet harteikkaat miehet olivat sitä mieltä, että minun kuuluisi maksaa lippu kaikesta huolimatta. No kilttinä poikana olisin lippuni lihaskimppujen suostuttelujen mukaan maksanut, mutta käteistä en tietenkään ollut varannut mukaan. Eli siis automaatille. Kun palasin takaisin rahan kera, niin paikalle oli saapunut kauniimman sukupuolen edustaja, jonka nimen olisi pitänyt myös löytyä listalta (olikohan myös arvonnassa pärjännyt foorumilainen?). Hänen neuvottelutaitonsa tehosivat jokatapauksessa paremmin kuntosaleilla viihtyneisiin lipunmyyjämiehiin, ja siten myös minä loppujen lopuksi pääsin sisälle, vaikka nimeäni ei listalta löytynytkään. Kiitos siis tälle neuvottelukykyiselle naiselle.
No itse asiaan eli keikkaan. Lyhyesti sanottuna tykkäsin. Biisilistaa en valitettavasti muista, mutta mukana oli ainakin helmet:
- koulu on tyhmää
- liverpool ja
- pidetään sadetta
Noista viimeinen tuli encorena ja kesti pitkään, mikä oli ainakin mun mieleen. Kunnon fiilistelyä tunnelmasta toiseen. Biisilistalla oli myös pikkutaivas levyltä ainakin huhtikuu, vieraslista ja hurahtaa. Muita biisejä oli joki, yksinkertaista, heitteille ja sitten tietysti uusimman levyn biisejä runsaasti, kuten yleensäkin.
Musiikista en osaa liiemmin kommentoida, kun musiikkikorva ja ammattitaito ei siihen riitä, mutta mulle tuli soitannasta hyvä fiilis ja sitähän minä lähdinkin hakemaan, joten siltä osalta keikka oli hieno. Valitettavaa oli, että klubilla oli melko harvakseltaan ihmisiä. Sinänsä hyvä asia, että ainakin paikkansa sai valita mielensä mukaan keikan aikana, eikä humalaisista ollut häiriötä, mutta bändin puolesta mua vähän harmitti. Mua ihmetyttää, että mikseihän phpt:n musiikki ota tuulta alleen, koska tästä maasta saa kauan parempaa bändiä hakea... mene ja tiedä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 6.3.05 19:27 Viestin aihe: |
|
|
| Tosi valitettavaa mikael, ettei nimeäsi löytynyt listalta. Olin kyllä ilmoittanut voittaneiden nimet Klubille jo torstaina. Hienoa että pääsit kuitenkin sitten sisälle, toivottavasti muutkin voittaneet pääsivät. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mikael Tulokas

|
Lähetetty: 6.3.05 20:30 Viestin aihe: |
|
|
| Jake kirjoitti: | | Tosi valitettavaa mikael, ettei nimeäsi löytynyt listalta. Olin kyllä ilmoittanut voittaneiden nimet Klubille jo torstaina. Hienoa että pääsit kuitenkin sitten sisälle, toivottavasti muutkin voittaneet pääsivät. |
En yhtään epäilekään, ettet olisi ilmoittanut. Kyllä sen heidän toiminnastaan jo huomasi kummassa päässä se vika oli Niillä oli pari ihme paperinpalaa joissa joitain nimiä luki, se oli tod.näk. se tyyppi, jolle olit ne nimet ilmoittanu unohtanu laittaa ne listalle. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 7.3.05 1:52 Viestin aihe: |
|
|
| mikael kirjoitti: |
Musiikista en osaa liiemmin kommentoida, kun musiikkikorva ja ammattitaito ei siihen riitä, mutta mulle tuli soitannasta hyvä fiilis ja sitähän minä lähdinkin hakemaan, joten siltä osalta keikka oli hieno. Valitettavaa oli, että klubilla oli melko harvakseltaan ihmisiä. |
Sitä olisin halunnut udella että mikä oli sitten bändin fiilis kun yleisöä oli vähän? Osasitko aistia sen? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
heli Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 7.3.05 10:45 Viestin aihe: |
|
|
Mikael jo ehtikin kommentoimaan nimensä puuttumista listalta, samoin kävi myös minulle. onneksi toinen järjestyksenvalvojista loppujen lopuksi ymmärsi tilanteen "vakavuuden" keskusteltuani loputtoman pitkän keskustelun hänen kanssaan ja päästi minut ilman lippua sisälle, kun vielä vetosin matkustaneeni Espoosta asti Tampereelle.Ei varmaan jaksanut kuunnella enää selvitystä foorumista voitetusta lipusta. Kiva kuulla, että myös sinä Mikael pääsit sisälle ilman maksua.
PT:n soitossa ei ollut mitään vikaa (PÄINVASTOIN), jostain kumman syystä yleisö vaan ei ollut mukana, kuin vasta toka vikan biisin paikkeilla. Tätä pääsinkin kommentoimaan Pasille keikan jälkeen, joka tuumasi vaan, että tuntuikin ihan "tiistai-keikalta". Ei varmaan mukava soittaa, kun yleisö on kuin hautajaisiin tullu. No löytyi yleisön joukosta myös eloisampi tyyppi, joka heitteli nameja lavalle.
Biisilistaa en muista, ensimmäinen oli kuitenkin -Pahuus loistaa poissaoloaan- ja viimeinen -Rakkaus on-, niinkuin se yleensä on tainut viimeisenä olla.
Kannatti matkustaa Tampereelle asti kuitenkin kaikista vastoinkäynneistä huolimatta
Pahoittelen kommenttien viivytystä, kun kotona ei ole konetta... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 7.3.05 15:02 Viestin aihe: |
|
|
Kylläpä sinulla heikkhe noita vastoinkäymisiä tosiaan piisasi.
Minusta on aivan käsittämätöntä miksi ihmiset ei osaa nauttia keikasta. Vai onko sitten niin että Perunateatteri esiintyy liian usein Tampereella?
Mistähän päin Suomea löytyvät ne innokkaimmat fanit jotka nostattavat bändinkin fiilistä? Osaakohan foorumissa joku vastata vai pitääkö taas laittaa kysymys Takahuoneelle? Sellaiselle keikalle minäkin haluaisin osallistua missä tunnelma on katossa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
heli Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 7.3.05 15:16 Viestin aihe: |
|
|
joo, tää Tre:n keikka oli ihan omiaan... kaikilla muilla keikoilla mis oon käyny, fiilis ollu aivan toinen. No, itellä oli hauskaa ja se vissiin se pääasia on, mut bändi ei varmaan saa mitään virtaa yleisöstä, joka herää viime minuuteilla. Mutta tästähän ei voi kun kivuta ylöspäin
Jospa se kevät aurinko herättäis ne nukuksissa olijat... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 7.3.05 15:34 Viestin aihe: |
|
|
| No minä jo säikähdin että mitä kummaa hautajaiskansaa me oikein ollaan. Itellä kun on semmoinen elämänasenne että pitää nauttia joka hetkestä. Mutta pääasia todellakin että sinulla ja varmaan muutamilla muillakin oli hauskaa, eihän me olla vastuussa muiden ihmisten tekemisistä. Jospa se kevätaurinko sitten räjäyttäisi ne galaksit! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
heli Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 7.3.05 16:10 Viestin aihe: |
|
|
| Aivan, elämästä nautitaan ja vastoinkäymiset vahvistaa. Oishan se elämä aika tylsää, jos kaikki ois tasasen tappavaa ja liian helpolla saatavissa. Pikku pomput pitää hereillä 8), |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Eeyore Käyttäjä

|
Lähetetty: 8.3.05 18:59 Viestin aihe: |
|
|
Minäkin Tampereen keikasta pidin kovasti. Ainoastaan välillä häiritsi kun Tommin laulu kuului lujempaa kuin Paulin. klubilla oli kyllä muutenkin jotenkin "siveellinen" meno kun sinne saavuin. Pöydissä istuttiin jalat ristissä ja hetken verran pelkäsin, että joudun yksinäni lavan edessä seisoskelemaan. Biisilistan otin mukaani, mutta eihän se tässä nyt vieressä ole. Tietenkään. 12 biisiä + kaksi encore biisiä kuului kuvioon sinä iltana. Heitteille, Tervetuloa, En tiennyt ikävästä, on kuin ois syksy... muutamia mainitsemattomia ainakin vielä.
Bändillä tuntui kuitenkin ihan mukavasti menevän. Viimeistään sitten kun niitä karkkeja alkoi sataa lavalle. Pasi taisi syödä vain yhden kun muut pojat veti posket pullollaan Omareita.
Pirteyttä toi myös lavan edessä jorannut setä, joka kyllä vaihtoi tyylikkäästi ilmakitaroinnista ilmarumpuihin Hyvä Pauli! -huutojen säestyksellä. Rytmitajulla ei niin väliä.
Tokihan keikalle mahtui se yksi (ainakin) joka olisi halunnut Kolmannen Naisen biisejä kuulla. Jotenkin ne ihmiset vaan minua niin sylettää...
Pitkästä aikaa näin myös rytmipaprikan toiminnassa mukana. Tommikin sitä sai soittaa. Jippii!
Minä pidin. _________________ -Uskallatko nojata omaan onneesi?- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 8.3.05 19:05 Viestin aihe: |
|
|
| Just niin, elämä jatkuu ja mennyt on mennyttä. Kolmas nainen oli hyvä mutta Perunateatteri on vielä parempi! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|