| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Harhaluoti hopeinen Tulokas

|
Lähetetty: 22.2.05 14:43 Viestin aihe: Nokian Eden, 25.2. |
|
|
Hieno idea tuo lippuarvonta Edeniin! Toivottavasti muutenkin ainakin Tampereen seudun fanit lähtevät liikkeelle ja suuntaavat kohti Nokiaa. Joko ilmaisen lipun turvin tai ilman sitä...
Tamperelaisia hemmotellaan - viikon sisällä kaksi keikkaa, jihaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 24.2.05 23:28 Viestin aihe: |
|
|
Edenin keikan showtime on tietojeni mukaan siinä kello 24:n jälkeen. Kantsii ottaa päiväunet tai batteryä tai jekkua, jotta jaksaa valvoa.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 25.2.05 3:03 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos Jake tiedosta, olin ajatellut huomenna soittaa Edeniin, mutta nyt ei tarttekaan. Jekkua ym. en taida ottaa, vaan aion ekaa kertaa nauttia Perunateatterin keikasta ilman alkoholia. En ole yhtäkkiä raitistunut vaan jalkaani vaivaava tulehdus vaatii parantuakseen vahvat lääkkeet, enkä aio aloittaa sekakäyttäjän uraa huomenna. Hevikäyttäjähän jo olen  _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 27.2.05 3:17 Viestin aihe: |
|
|
Sain evästykseksi kertoa kaiken. En ehkä kuitenkaan kerro kaikkea, koska tää on pitkä juttu jo muutenkin.
Kuinka vanha tarttis olla, et sais hurahtaa?
En tiedä, mutta mun ainakin täytyy olla hurahtanut, kun lähden Helsingistä Nokialle katsomaan Perunateatteria. Hullua yllytti tietenkin voitettu lippu keikalle, mutta kuka tervejärkinen osallistuu arvontaan silloin kun keikkapaikka on noinkin kaukana. En edes tunne ketään nokialaista.
Saavuin Edeniin yhdentoista jälkeen. LaLunassa kerroin nimeni ja että voitin lipun keikalle. Lipunmyyjä kaivoi sähköpostiviesin esille ja sanoi, niinpäs onkin ja löi fosforileiman käteeni. LaLuna paikkana muistutti Ruotsin ja Tallinnan laivojen tanssiravintoloita. Saapuessani tango soi juuri ja se vaihtui johonkin humppaan. Ajattelin, ettei tätä kestä selvin päin, otin oluen ja suunnistin kohti tupakkapuolen pöytää. Ensivaikutelma paikasta ei ollut kovin innostava, mutta Olavi Virran Hopeisessa Kuussa oli kyllä fiilistä, täydenkuun loistaessa ulkona. Yllättäen paikan dj olikin perillä Paulin tuotannosta. Ennen keikan alkua ehti soida Tästä asti aikaa, Popedan Tahdotko mut tosiaan ja kesken jäi Yön biisi, jota en tunnistanut, mutta jonka epäilen myös olevan Paulin käsialaa.
Lava oli pieni ja vain vähän korkeammalla kuin muu lattia. Sen eteen kokoontui pieni mutta tiivis joukko ihmisiä ja Pahuus loisti poissaolollaan. Miksaus ei ollut aivan heti kohdallaan, Paulin ääni hukkui musiikin alle. Tilanne korjaantui nopeasti ja sen jälkeen sainkin nauttia todella erinomaisesta keikasta.
Rakkaus on
Biisilista oli sama kuin Tavastialla, mutta esitysjärjestys tuntui erilaiselta ja se tuntui toimivan paremmin, aivan kuin setti olisi nyt loksahtanut paikoilleen. Tosin en vieläkään tiedä, mistä Heitteille –biisissä on kyse, mutta hyvin se toimii keikalla. Perunateatteri soitti upeasti ja eloisasti ja Paulin ääni kuulosti paremmalta kuin koskaan aikaisemmin!
Olen aina pitänyt Paulin tavasta spiikata biisit, mutta kaikki eivät niistä pitäneet. Kesken muutaman spiikin joku vaati Paulia lopettamaan jorinat ja laulavan sen sijaan. Pauli ei näistä hätkähtänyt vaan jatkoi spiikkinsä loppuun. Kumma että niin pieneen yleisömäärään mahtuu joku häirikkökin.
Ehkä syy oli erinomaisessa keikassa tai jossain muussa, mutta muutamat biisit koskettivat enemmän kuin aikaisemmin. Yksinkertaista, On kuin ois syksy, Suudellaan, Koulu on tyhmää ja Mä en tiennyt ikävästä mitään –biisien tunnelmaan rakkaudesta eläydyin täysillä. Mutta ne biisit, joissa kuvataan, miten siinä rakkaudessa sitten käy, niistä voisi sanoa, että niistä toipuakseen täytyy viikko odottaa. Rakkaus on, Joki, Sano mulle jotakin, Hopealuoti, Tervetuloa –biisien rakkaus on niin vaikeaa ja mahdotonta, että tuntui kuin sydäntäni olisi moukarilla taottu.
Onneksi tunteeni saivat hengähtää Veljeni John, Kiitti hei, Huhtikuu, Heitteille, Liverpool, Hurahtaa ja Pidetään sadetta –biisien aikana. Kaikki biisit soivat upeasti ja Pidetään sadetta oli nyt parempi kuin Tavastialla.
En jäänyt paratiisiin, ehkä olisin tahtonut.
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 27.2.05 12:33 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos taas Pkivelle suurenmoisesta analyysista. Ollaan vaan ihan rauhassa hurahtaneita. Tyttäreni pitää minua jo nyt aivan hulluna vaikka pyörin hurahtaneena vain täällä kotona. Kuten olen jo jossain aikaisemmin maininnut niin meillä on vain tämä yksi elämä ja jos siihen kuuluu rakkaus Perunateatteriin, niin olemme mielestäni saaneet suuren lahjan.
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 27.2.05 15:07 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos Pkivi
Hieno kirjoitus, välitit tunnelman upeasti Edenistä, aivan kuin olisimme olleet mukana siellä... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 27.2.05 15:48 Viestin aihe: |
|
|
Voi ei, nyt mua vasta ottaakin päähän.
Mutta tälläistä tää elämä on, kaikki ei mee niinkuin meinaa.
Hienoa Pkivi ! _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 27.2.05 16:33 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos, kiertävä erikoisreportterimme Pkivi. Oli hauska lukea juttusi. Sinähän voisit kiertää vähän enemmänkin. Me muut tietenkin lähetämme sulle rahaa, missä päin menetkin. ;)
Kännykällä voit antaa muutaman minuutin mittaisia raportteja, jotka sitten on ladattavissa täältä meidän muiden kuultaviksi. Tietysti raportit ovat muutamalla PT:n livebiisillä ja bändiläisten haastatteluilla höystettyjä... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 27.2.05 16:48 Viestin aihe: |
|
|
Jake veit sanat suustani
Mietinkin mitä meinaa P Kiven edessä..tietenkin PerunateatterinKivi...
Tästähän tulee helppoa. Pkivi matkalle ja mene otamme mukavasti nojatuolissa vastaan Pkiven suorat raportit ja koosteet PHPT:n keikoista...
PKivi saa oikea keikkapaidan/takin selässä lukee...
PKivi Kaivopuistosta Ivaloon... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 27.2.05 17:31 Viestin aihe: |
|
|
Joo, kannatetaan. Oikein hyviä ideoita, mutta meidän täytyy ilmeisesti maksaa Pkivelle vielä lapsenvahti, jos hän on koko ajan reissussa.
Voisin kyllä ilmottautua matkaseuraksi tänne pohjoisen keikoille, ikävähän täällä on kaikkien petojen keskellä yksin kulkea. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 27.2.05 21:26 Viestin aihe: |
|
|
| Pkivi kirjoitti: |
Olen aina pitänyt Paulin tavasta spiikata biisit, mutta kaikki eivät niistä pitäneet. Kesken muutaman spiikin joku vaati Paulia lopettamaan jorinat ja laulavan sen sijaan. Pauli ei näistä hätkähtänyt vaan jatkoi spiikkinsä loppuun. Kumma että niin pieneen yleisömäärään mahtuu joku häirikkökin.
|
Luin just keikkapäiväkirjasta Paulin fiilikset keikasta ja eihän ne aivan parhaat mahdolliset olleet. On se kumma että pitää ängetä sellaiselle keikalle joka ei kiinnosta ja pilata toistenkin ilta. Luulis jo kaikkien tietävän ettei Perunateatteri soita mitään humppaa. On siinä kyllä muusikoilla kestämistä. Enhän minäkään voi mennä kenenkään työpaikalle huutelemaan mitä sattuu, saattas tulla äkkiä noutajat. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
pörriäinen Käyttäjä

|
Lähetetty: 28.2.05 3:47 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos Pkivi kun sulla on tämä kirjallinen ulosanti hallussa. Onneksi meissä foorumilaisissa on tuollaisia kynänikkareita kuin sinä Pkivi, jotka osaavat vangita ja tiivistää fiiliksen tekstiinsä. Lukiessani tekstiäsi ihan oikeasti päähäni tuli sarjakuvamainen kuva illastasi siellä.
Ja hullua ei ole mennä Nokialle pk-seudulta, jos multa kysytään .
Hullua on jättää tekemättä elämässään sellaisia asioita, joita haluaa ja pystyy toteuttamaan !!! _________________ vaikean hyväksymisestä syntyy elämisen helppous |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tyttö taksissa Hevirokkari

|
Lähetetty: 28.2.05 12:14 Viestin aihe: |
|
|
| Pekka kirjoitti: | | Tästähän tulee helppoa. Pkivi matkalle ja mene otamme mukavasti nojatuolissa vastaan Pkiven suorat raportit ja koosteet PHPT:n keikoista... |
Eijeijei! Noin helpoksi en halua elämäni muodostuvan  _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 28.2.05 12:41 Viestin aihe: |
|
|
En minäkään usko kenenkään tosissaan haluavan elämänsä muodostuvan noin helpoksi. Ei mikään luettu juttu pysty korvaamaan itse keikkaa!
Kiitos kuitenkin ystävällisistä kommenteista keikkaraportistani, joka kieltämättä oli hyvin subjektiivinen. Mutta mitä muuta se voisi olla? Olen vihdoin nukkunut riittävästi, reissun univelka on kuitattu, ja mulla on tosi hyvä fiilis siitä, että lähdin Nokialle. Ettäs uskalsin!
Nickini Pkivi ei alunperin liity Perunateatteriin eikä edes Pauliin mitenkään. Mutta voinhan Pekan vihjeestä antaa sille uusia merkityksiä
|
 |
Harhaluoti hopeinen Tulokas

|
Lähetetty: 28.2.05 13:58 Viestin aihe: |
|
|
Pkivi kirjoitti mainion kuvauksen keikasta, kiitos siitä. Laitan vielä muutaman huomion, mitä mulla jäi mieleen. Pauli tosiaan oli puheliaalla päällä. Juttuja oli kiva kuunnella, huolimatta niistä muutamasta örveltäjästä, jotka huutelivat puheen päälle. Huhtikuu biisin nimen voisi kuulemma vaihtaa Helmikuuhun, Pauli selosti tässä kohtaa lisääntyvää keväistä valon määrää aika perusteellisesti. Lisäksi saimme kuulla että, Veljeni John biisissä kerrotaan Samulin veljestä Matista! Lisäksi Pauli heitteli kommentteja, mistä päin Tamperetta bändin pojat on - Samuli on kuulemma Ikurista, mikä ei taida kyllä pitää paikkaansa.
Kesken keikan Pauli ehti antamaan nimmarin jonkun mieshenkilön ostamaan uuteen keikkapaitaan - pojat aloitti soittamisen ja kyllä se Paulikin loikki sieltä lavalle takaisin mikin ääreen vain hieman myöhässä.
Suudellaan ja Pidetään sadetta biiseistä vedettiin maxiversiot, en tiedä tuliko Paulin mainitsema 6 minuuttia täyteen, mutta kauan kesti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|