Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko Pauli Hanhiniemi
Keskustelufoorumi

OhjeOhje    HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista    KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät    fchat fChat  RekisteröidyRekisteröidy  
  KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    Kirjaudu sisään Kirjaudu sisään 

Kankaanpää, Villimies 12.2.2005

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Keikat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
terhuli
Käyttäjä
Käyttäjä

LähetäLähetetty: 17.2.05 15:22    Viestin aihe: Kankaanpää, Villimies 12.2.2005 Vastaa lainaamalla viestiä

Lyhyt informaatiopläjäys Kankaanpään keikasta…

Olin kyllä positiivisesti yllättynyt. En niinkään siksi että Perunateatteri oli hyvä, ainahan se on, vaan siksi että kyseinen Villimies soittopaikkana on kökkö ja sitä on yleensä myös kankaanpääläinen yleisö joka harvoin lämpeää kenellekään tai millekään, edellyttäen että on ees eksynyt paikalle. Mutta se menikin toisin. Väkeä oli paljon enemmän kuin etukäteen aattelin paikalle saapuvan, ja meno oli kyllä melkoisen villi. (Myös sanan negatiivisessa merkityksessä, jonkun onnellisen kasvoihin kun ihan tahallaan särjettiin tuoppi ja verenhukka oli kuulemma kasvanut suorastaan hengenvaarallisiin mittoihin. Ilmassa oli siis suuren rockfestivaalin tuntua. No olipa huono vitsi ikävästä asiasta.)

No, joka tapauksessa en usko koskaan nähneeni yhtä montaa innostunutta kankaanpääläistä yhtä aikaa, ja minä sentään asuin siellä elämäni ensimmäiset 19 vuotta. Saatan kyllä liioitella nyt pikkusen. Siis en noiden vuosien kanssa kuitenkaan. Keikka oli kuitenkin jotenkin tosi intensiivinen ja kulki eteenpäin junan lailla. Biisien soittojärjestyksestä en pysty sanomaan oikein mitään juuri noista edellisessä lauseessa mainitsemistani ja ehkä joistakin alkoholin käsittelyyn liittyvistä syistä johtuen, mutta käsittääkseni biisivalinnat olivat melko samat kuin parilla edellisellä keikalla. Kuulin ”Huhtikuun” ja olin siitä iloinen, ”Yöjuna” ei saapunut, sitä surin. ”Suudellaan” tuli keskellä settiä ja sopi juuri siihen kohtaan vaikka kuinka hyvin. Ja kitaristikaverini mielestä kitaristit olivat erityisen hyviä ja kikkailevia. Luotan hänen arvioonsa siitä.

Kaikenkaikkiaan mukava kokemus varmaan kaikille läsnäolleille, niille jotka olivat lavalla ja niille jotka, onneksi, pysyivät pois lavalta, lukuunottamatta sitä raukkaa joka vuosi kuiviin terveyskeskuksen lattialle, ja ystävääni joka hermostui Paulin tahtiin vakiotanssiotteella humpanneiden pariskuntien kyynärpäihin suussansa.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Keikat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa