|
Pauli Hanhiniemi Keskustelufoorumi
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
hellu Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 2.2.05 23:03 Viestin aihe: Pori 11.6.2005 |
|
|
| Perunateatteri Porissa. Hienoa, vihdoinkin! Enää kuusi kuukautta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kristiina Käyttäjä

|
Lähetetty: 16.5.05 15:02 Viestin aihe: Tiedoksi Porin Yyterin keikasta 11.6.2005 |
|
|
Perunateatterin keikka Porin yyterissä 11.6.2005.
Sain varmistetua tietoa perjantaina 13.5. kyseisestä keikasta...
- lippuja on myynnissä vain 100 kpl
- myynti tapahtuu ainoastaan ovelta, alkaen klo 21.30
Turha yrittää hotellihuonetta varaamalla, ei onnistu, huoneet on loppuunmyyty...
joten ei kun jonottamaan, toivotaan että sää suosii!
Kristiina _________________ Kirjeestäsi kohta sätkän teen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hellu Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 18.5.05 8:32 Viestin aihe: |
|
|
Ei voi olla totta!! Keikkaa on odotettu lähes puoli vuotta kuin lapsi joulua ja nyt voi käydä niin, ettei mahdukaan sisään. Sain jopa kesäloman tuohon aikaan, kun kerrankin Perunateatteri on melkein kotipaikkakunnalla. Nyt tarvitaan apuja Jakelta lippuarvonnan muodossa, Perunateatterilta tai jostain! Täytyyhän meidän foorumilaisten (+seuralaisten) mahtua keikoille. Vai onko ainut toivo edellisenä päivänä esiintyvä Lauri Tähkä ja Elonkerjuu, että se vetäisi yleisöhuipun. Elonkerjuun keikat on olleet yleensä loppuunmyytyjä täälläpäin.
Onkohan noilla hotellihuoneen varanneilla jo lippu ravintolaan automaattisesti mukana. Niin mitä jää silloin sadasta jäljelle!? Apua! Täytyy varmaan soittaa tuonne Yyteriin, mutta mitä sekään auttaa.
J.K. Soitin tuonne Yyterin kylpylähotelliin. Siellä on sinä viikonloppuna Metallityöväen liiton kesätapahtuma ja koko hotelli ja leirintäalue on siksi varattu. Vastannut henkilö ei osannut yhtään sanoa onko ravintolasali siksi käytännössä loppuunmyyty. Asia selviää n. viikon sisällä. Kristiina mistä sait tietää, että lippuja olisi sata? Nyt tuntuu aika epätoivoiselta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kristiina Käyttäjä

|
Lähetetty: 24.5.05 11:34 Viestin aihe: 100 lippua vaan |
|
|
| hellu kirjoitti: Kristiina mistä sait tietää, että lippuja olisi sata? Nyt tuntuu aika epätoivoiselta! |
Soittelin sinne Yyteriin silloin 13.5, silloin tieto oli tuo, eli tosiaan huoneet yms ovat täynnä ja kaipa ne ovat laskeneet osanottajamäärästä paljonko saliin jää tilaa....
En olisi sinuna mitenkään epätoivoinen, paikallisis lehdistössä ei nimittäin ainakaan vielä ole ollut kuin yksi mainos. Viimeistään kahdeksan aikaan pihaan odottelemaan!
Mistäs mä tunnen sut, jos nährään? _________________ Kirjeestäsi kohta sätkän teen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lukkoseppä Tulokas

|
Lähetetty: 25.5.05 21:55 Viestin aihe: |
|
|
| Siis sata lippua vain, ei voi olla totta. Vakaa aikomus on saapua paikalle vaikka en Porissa asukaan. Pistäkääpäs jotakin raporttia tulemaan kun lipuista jotakin selviää... voisiko olla että ihan kaikkia hotellivieraita Pauli ei kiinnostaisi? Hope so! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hellu Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 26.5.05 13:21 Viestin aihe: |
|
|
Soittelin uudelleen tuonne Yyteriin ja samat tiedot sain kuin Kristiina. Eli niitä lippuja on n.sata ja lipunmyynti ovelta aloitetaan 21.30. Niillä hotellihuoneen varanneilla on jo liput eikä se vähennä tätä "ulkopuolisille" myytävien lippujen määrää. Sanottiin, että varma ei voi olla kuitenkaan lipun saannista. Tuli vähän sellanen olo, että onko laillista edes mainostaa keikkaa, joka on melkein yksityistilaisuus. Ei silti, ei Perunateatterin keikoilla, missä olen ollut, ole satamäärin yleisöä ollut. Perunateatteri aloittaa klo. 22.30-23.30.
Kristiina, minut tunnistaa ainakin siitä, etten ole eturivissä. Mielummin vetäydyn aina vähän taaemmas ja muutenkin hukun massaan. Ikävä kyllä en ole kovin räiskyvä tyyppi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 26.5.05 15:20 Viestin aihe: |
|
|
| hellu kirjoitti: | | Nyt tarvitaan apuja Jakelta lippuarvonnan muodossa, Perunateatterilta tai jostain! Täytyyhän meidän foorumilaisten (+seuralaisten) mahtua keikoille. |
Katsotaan mitä voin tehdä asialle... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kristiina Käyttäjä

|
Lähetetty: 31.5.05 11:34 Viestin aihe: Tunnistuksia.... |
|
|
| hellu kirjoitti: |
Kristiina, minut tunnistaa ainakin siitä, etten ole eturivissä. Mielummin vetäydyn aina vähän taaemmas ja muutenkin hukun massaan. Ikävä kyllä en ole kovin räiskyvä tyyppi. |
Jaahans, jaahans ja nauraa kikattaa täällä!
Kyllä me varmaan nähdään, vaikka mulla on ikävä tapa tunkea eturiviin, makso mitä makso, tosin Yyterissä ehkä menen pubin puolelle tupakoinnin vuoksi!
Joka tapauksessa mulla on niin kova ääni, että erotun kyllä.... _________________ Kirjeestäsi kohta sätkän teen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 31.5.05 16:03 Viestin aihe: |
|
|
Hyviä uutisia: Yyterin porukka oli suosiollinen ja lahjoitti kolme lippua PT:n keikalle foorumilla arvottavaksi.
Pykään arvonnan pystyyn heti kun ehdin, mutta osallistua voi jo nyt. Elikkä minulle päin yksityisviestiä (PM), johon ne normaalit tiedot: Yyterin arvonta, s-postiosoite ja puh.numero.
Huom! Ei siis sähköposteja, koska se systeemi osoittautui kannaltani tosi hankalaksi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 9.6.05 22:05 Viestin aihe: |
|
|
| Tarkennusta Yyterin keikan soittoaikatauluun. Perunateatteri esiintyy klo 22.30-23.30. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kristiina Käyttäjä

|
Lähetetty: 13.6.05 7:02 Viestin aihe: |
|
|
Pori 11.6.2005
Keikan piti alkaa 22.30, alkoi kuitenkin vasta hieman 23 jälkeen, koska ”maksanutta” väkeä oli niin vähän paikalla, muistaakseni 53 kpl siihen mennessä. Tämä taasen johtui siitä, ettei keikkaa voitu mainostaa ihan täysillä, koska kerran oli melkein yksityistilaisuus.
En tullut kirjoittaneeksi biisilistaa ylös… muistaakseni ainakin soivat Kiitti hei, Sano mulle jotakin, Hopealuoti, Liverpool…
Paikalla myoli jaossa Perunateatterin cd:tä jossa on biisi ”Sano mulle jotakin” levyltä ”Kaikki rakkaudesta” kahtena versiona, eka se mikä päälevylläkin ja toinen on juhlaversio. Tähän kyseisen levyn kanteen tuli haalittua koko bändin nimmarit + taustajoukot tietty. Joten pitäkää keikkapaikoilla silmänne auki.
Tietysti myös keikkajuliste Yyterin aulasta lähti mukaan, siinäkin on nimikirjoituksia, sanotaan nyt vaikka, että Paulin ainakin! =)
Mielestäni onnistunut keikka… niiden muistikuvien perusteella, mitä mulla on. Yksi outo muistikuva on se, että Paulilla oli talvikengät, missä oli siis lenkkarit?
Uskoakseni hellu osaa antaa paremman reportaashin… hellu muuten löytyi helposti antamiensa tuntomerkkien perusteella.... ja osoittautui melkein naapuriksi! _________________ Kirjeestäsi kohta sätkän teen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hellu Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 13.6.05 14:29 Viestin aihe: |
|
|
Nyt on pahimmasta keikkaväsymyksestä selvitty. Lauantaina Yyterissä, Eilen 2,5 tuntia Kolmatta Naista Lauteilla dvd:tä!
Kiva, että Kristiina ehti kirjoittaa ensin. Mulle tuli vähän paineita tuosta lipusta ja siitä johtuvasta velvoitteesta kommentoida keikkaa.
Yyterissä kaikki sujui ongelmitta. Sisäänpääsy, kiitos Jaken, vain nimeä ilmoittamalla. Mitään syytä paniikkiin ei tosiaan olisi ollut, kun niitä lippuja riitti. Ihan mukavalta tuntui, kun tultiin, niin Pasi, Juppo ja Marko käveli pihassa ja keikkabussi oli parkissa. Miehenikin entisenä metalliliittolaisena oli heti kuin kotonaan. Olisiko ollut osansa myös sillä, että olin kuskina.
Perunateatteri aloitti klo.23 aikaan ja soitti reilut 1,5tuntia. Biisilista oli vain vähän muuttunut tammikuusta. Uutta oli Hurahtaa ja Liverpool ainakin. Parhailta kuulosti tietysti Tervetuloa, Rakkaus on ja On kuin ois syksy. Veljeni John on myös mahtava keikkabiisi! Koulu on tyhmää ei mulle oikein aukene. Myös Joki jo vähän kyllästyttää. Lopuksi tuli se tosipitkä versio Pidetään sadetta. Perunateatteri soitti hyvin, Pauli lauloi hyvin ja kesti humalaisten kommentointeja. Yleisöä oli ainakin aluksi mielestäni paljon. Pöydässä missä ennen keikkaa istuttiin, oli ainakin 10 ihmistä tullut vain ja ainoastaan kuuntelemaan Perunateatteria. Luulisi näitä keikkatunnelmia siis tänne muiltakin tulevan.
Kristiina energisenä ihmisenä etsi minut käsiini ja järjesti sen singlen myös mulle, kiitos! Yritti minua siihen eturiviinkin, mutta sorry vaan en voinut siihen jäädä. Siis siinä Paulin edessä tuli niin avuton olo, etten pystynyt keskittymään musiikkiin ollenkaan. Ymmärrät varmaan! Paulilla oli vihreä verkkatakki ja samat kengät (nahkaset) kuin minun näkemälläni ekalla keikalla Ikaalisissa pari vuotta sitten. Ei kai ne talvikengät ole.
Toivottavasti joku otti Pasilta selvää näistä lopetuspuheista. Minä en saanut edes nimikirjoitusta. Mutta sainpahan nähdä ja kuulla mahtavan keikan! Kiitos Pauli ja muut bändin pojat! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 13.6.05 15:28 Viestin aihe: |
|
|
Kiitoksia raporteista, on näitä jo hieman odoteltukin.
Älä välitä hellu, samanlainen avuton olo voi tulla minullekin, näin aavistelen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|