| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 22.1.05 14:21 Viestin aihe: Nurmijärvi, Venla 22.1.2005 |
|
|
Kovasti tekisi mieli mennä Venlaan katsomaan Perunateatteria. Nurmijärvelle pääsee bussilla, mutta miten sieltä pääsee yöllä pois? Ainutkaan linja-auto ei aja yön pimeinä tunteina Nurmijärven ja Helsingin väliä.
Olisiko muita foorumilaisia menossa? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maapallo Tosikäyttäjä

|
Lähetetty: 22.1.05 15:11 Viestin aihe: |
|
|
| Matkahuollon sivujen mukaan klo 02.05 olisi yksi bussi lähdössä Nurtsilta Helsinkiin. Jos joku on autolla lähdössä, niin mieluusti minäkin osallistuisin matkakustannuksiin.. (Ehkä ne ex-työkaverit ei sittenkään eksy paikalle...) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 22.1.05 15:51 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos maapallo, niinpäs lähteekin. Nyt pitää vielä keskustella asiasta tyttären kanssa.
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 23.1.05 13:33 Viestin aihe: |
|
|
Pääsittekö keikalle maapallo, Pkivi, nElina tai muut? Raporttia kehiin, kiitos!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maapallo Tosikäyttäjä

|
Lähetetty: 23.1.05 14:20 Viestin aihe: |
|
|
Öööö.. Keikkapaikka oli mielenkiintoinen eli tuskin eksyn toiste samaiseen ravintolaan.. Pariin ex-työkaveriinkin törmäsin eikä "jälleennäkemisen riemu" nyt niin kamalaa ollut..
Keikka rullas oikein mukavasti. (Edelleen mä en tiedä musiikista mitään..) Biisit olis saatu toimivaan järjestykseen tai ainakin toimi tällä keikalla. Biisilistaa en tarkkaan muista, mutta kutakuinkin se taisi noudattaa Kaapon kertomaa Pieksämäen/Porvoon keikan järjestystä:
"Pahuus loistaa poissaolollaan - Yksinkertaista - Mä en tiennyt ikävästä mitään - Huhtikuu - Yöjuna - Tervetuloa - Veljeni John - Hopealuoti - On kuin ois syksy - Sano mulle jotakin - Joki - Hurahtaa - Vieraslista - Kiitti hei - Rakkaus on. Encorena Suudellaan - Pidetään sadetta."
Koulu on tyhmää ja Heitteille kuultiin myös. Yöjunasta ei minullakaan ole muistikuvaa eli taisi puuttua setistä. Suudellaan soi loppupuolella. Pidetään sadetta päätti perinteisesti setin, taisipa olla pisimpiä versioita mitä olen kuullut..
Tunnelma oli tyypillinen pienelle räkälälle, mutta se ei näyttänyt bändiä haittaavan. Lavalla nähtiin vain hyväntuulisia artisteja.
Paikan erikoisuutena oli sohva/loossi tms. heti lavan edessä eli aitiopaikka tosifaneille! Backstagekin taisi avoimmuudellaan poiketa totutusta..
Ainiin, paidat olivat vaihtaneet väriä ja perusmallista t-paitaakin oli saatavilla pirteänä oranssina! Olikohan värimallina ollut Pasin vahvari? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tonza Tulokas

|
Lähetetty: 23.1.05 23:48 Viestin aihe: Venlan keikka |
|
|
Loistava fiilis oli oman kylän menomestassa! vihdonkin venlassa tapahtui jotain! seuraavan kerran menossa kattomaan perunateatteria Panama Jackiin 18.2...kaikki joukolla mukaan!
Pauli tapansa mukaan vikan biisin aikana huitoi valonheittimillä pitkin yleisöä hullunkiilto silmissään...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 24.1.05 0:55 Viestin aihe: |
|
|
| maapallo kirjoitti: | Öööö.. Keikkapaikka oli mielenkiintoinen eli tuskin eksyn toiste samaiseen ravintolaan..
Tunnelma oli tyypillinen pienelle räkälälle, mutta se ei näyttänyt bändiä haittaavan. Lavalla nähtiin vain hyväntuulisia artisteja. |
Minä puolestani pidän pienistä räkälöistä keikkapaikkoina, koska tunnelma saattaa olla hyvin tiivis. Olen ollut sellaisella Perunateatterin keikalla ja se on edelleenkin yksi parhaista näkemistäni PT:n keikoista.
Toisaalta bändille pieni räkälä saattaa olla jopa haasteellisempi paikka soittaa kuin joku klubi (esim. Tavastia), koska osa yleisöstä on ehkä tullut paikalle tavan vuoksi tai koska muita paikkoja ei ole tai jostain muusta syystä, mutta ei musiikin takia.
Minä en sitten päässytkään Nurmijärvelle Perunateatteria katsomaan. Kaikkea ei voi saada.
Onneksi on näitä ystävällisiä foorumilaisia, jotka kertovat keikan fiiliksistä, vaikka olisinkin mieluummin nauttinut keikasta paikanpäällä. Kiitos maapallo ja tonza! _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tonza Tulokas

|
Lähetetty: 24.1.05 17:01 Viestin aihe: Venlan keikka |
|
|
No tunnelma oli vähintäänkin tiivis, itse olin seisomapöydässä ihan "lavan" edessä lavalta katsottuna oikealla... porukka oli hyvin mukana touhussa
Venlahan on aika pieni paikka, mutta edustaa ehkä räkälämittapuussa luokkaa hyvä++, luokitteleehan paikka itsensä nightclubiksi
Niin tai näin, ihan hyvä keikka oli.  _________________ tee hyvä työ ja kaada lisää limsaa mun paukkuun! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Eeyore Käyttäjä

|
Lähetetty: 31.1.05 16:03 Viestin aihe: |
|
|
Nyt kun vihdoin pääsen kysymään asiasta, muistaako kukaan kuulleensa tavallista enemmän Äiti pojastaan pappia toivoi -tyylisiä biisitoiveita? Ajattelin Paikallislehden ilmoituksen myötä näin voivan käydä, sillä keikkaa mainostettiin sanoilla Pauli Haniniemen Perunateatteri -ex Kolmas Nainen...
Sinänsä ihmetytti moinen, mutta ehkäpä ajatus oli saada isompaa määrää ihmisiä kiinnostumaan keikasta...  _________________ -Uskallatko nojata omaan onneesi?- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maapallo Tosikäyttäjä

|
Lähetetty: 31.1.05 19:20 Viestin aihe: |
|
|
Eräskin henkilö keikalla oli valmis lyömään ties kuinka paljon vetoa siitä, että Yksinkertaista on Kolmannen Naisen biisi.. Aikamoinen riippakivi tuo Kolmas Nainen..  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nElina Tulokas

|
Lähetetty: 3.2.05 1:24 Viestin aihe: |
|
|
Hieman myöhässä vastaukseni, mutta suonette anteeksi, PHPT:n keikan sulattelu vie aina aikansa..
Nurmijärvelle ja takaisin selvittiin (siis solmu ja minä), saavuimme paikalle ajoissa, Venla ei ollut vielä edes auennut. Autossa oli tunnelmaa kun kuuntelimme soundchekkiä ulkopuolelta. Lopulta paikka aukesi, kapusimme toiseen kerrokseen ja rapuissa vastaan tulivatkin bändin pojat, lähtivät viettämään iltaa kaupungille ennen keikkaa, yöpymispaikkaansa kaiketi (nurmijärvellä ei kauheasti näyttänyt olevan toimintaa). Toisella ovenavauksella vastaan tuli Juppo ja viimeisenä Pauli, taiteilijalla baskeri päässä.
Lipitimme kuplajuomia, säännöstellen ennen keikan alkua. Vihdoin puoliltaöin se alkoi. Keikalla oli huomattavissa uusia tuulia, enemmän vanhoja kappaleita mukana kuin aiemmin ja tällä kertaa vain yksi encore kappale: extra venytetty ja viritetty Pidetään sadetta. Oli hienoa kuulla poikien improilua. Venla oli ihan hyvä paikka, en tiedä kuinka hyvä idea lavan edessä olevat loossit olivat, siinä oli porukkaa kuin tupaten, mekin tottakai mukana menossa.
Nyt uudet suunnitelmat ja kujeet mielessä, minne päin maailmaa keikan perässä?! PHPT:n keikkabussi oli huolestuttavan toispuoleinen, ovatkohan jo korjanneet asian.. _________________ "Tähän hetkeen tarttumalla on sinulla huomenna eilinen." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|